* Adrian Alexandru Breazu, director general: "Mă simt în stare să concurez cu firmele autohtone care lucrează deja cu marii producători auto"
După ce a ratat la mustaţă şansa de a lucra pentru un mare furnizor auto din Statele Unite, pierzând în favoarea Compa Sibiu un contract de 12 milioane de dolari, Timpuri Noi vrea să îşi ia revanşa începând din 2011 şi să ia o felie serioasă din piaţa producătorilor pentru industria auto.
Pentru asta însă, compania ar mai avea nvoie de investiţii de câteva milioane de euro în vederea sporirii capacităţii de producţie. Adrian Alexandru Breazu, directorul general al societăţii spune, într-un interviu acordat ziarului BURSA, că a iniţiat deja o serie de contacte preliminare cu mari jucători din industria auto de la noi şi din strainatate. Domnul Breazu ne-a declarat: "Ca să lucrezi pentru industria auto, trebuie să ai capacitatea să produci cel puţin un milion de bucăţi dintr-o anumită piesă într-un an.
Noi suntem pregătiţi acum să facem până la 100.000 de piese. Am avut nişte discuţii cu conducerea Dacia. Constantin Stroe, vicepreşedintele Dacia, a fost la noi de două ori. A văzut ce avem şi a zis să îl chemăm când vom putea să producem pentru industria auto. Strict pentru Dacia, ar trebui să producem în jur de 500.000 de bucăţi pe an, dar există şansa ca, atunci când produci pentru Renault, acesta să distribuie mai departe ce îi vinzi. De aceea am menţionat că este nevoie să produci pe scară largă, de ordinul milioanelor de repere. Important este să produci pentru un mare constructor auto. Din moment ce produci pentru Renault, poţi produce şi pentru Peugeot şi, dacă produci pentru Ford, poţi produce şi pentru Crysler."
Demersul în urma căruia o companie ajunge să lucreze pentru marii producători auto este relativ îndelungat (1-2 ani), timp în care companiei i se testează capacitatea de producţie şi sigur