84% dintre persoane consideră că panourile publicitare sunt utile şi au rolul de a informa
Mesajele coerente şi creative din publicitatea outdoor au cel mai mare impact asupra persoanelor care sunt expuse acestui mod de comunicare în masă, potrivit unui studiu realizat de către compania de cercetare D&D Research, la iniţiativa agenţiilor de publicitate outdoor. De asemenea, cercetarea mai arată că 84% dintre respondenţi au o atitudine pozitivă faţă de publicitatea stradală, considerând că panourile publicitare sunt utile şi au rolul de a "ţine la curent", de a informa pe consumatori despre ce mai este nou pe piaţă. De asemenea, raportul mai arată că brandurile sunt recunoscute de către 63,7% dintre respondenţi.
Pentru acest studiu, a fost inventat brandul POC, căruia i s-a făcut publicitate doar în outdoor, în Bucureşti şi principalele 5 oraşe din ţară - Braşov, Sibiu, Timişoara, Iaşi, Constanţa. După o perioadă în care publicul a fost expus la mesaj, în perioada 25 ianuarie - 28 martie, compania D&D Research a făcut o cercetare reprezentativă la nivelul populaţiei cu vârste între 14 şi 45 de ani, care locuieşte în oraşe mari.
"Am pornit în acest demers ştiind că publicitatea outdoor convinge. Cunoscând experienţa altor companii internaţionale care au realizat astfel de studii, am avut încredere că rezultatele campaniei noastre vor fi cele aşteptate. Ne bucurăm că într-o lume inundată de mesaje comerciale, consumatorii percep pozitiv rolul panourilor outdoor, considerându-le utile şi informative", a declarat Monica Măgureanu, director general al Epamedia în România.
Studiul confirmă beneficiile outdoor-ului
De asemenea, Raluca Grigorescu, CEO News Outdoor România, a afirmat că prin acest studiu au fost confirmate beneficiile outdoorului. "Rezultatele pe care le-a obţinut această campanie (63.7% recunoaştere promptată