Din cauza unei erori de redactare în proiectul propus de Oprescu, ridicarea maşinilor de pe marile bulevarde ale Capitalei este în continuare ilegală şi poate fi uşor atacată de şoferi.Deşi ştie că bucureştenilor li se ridică ilegal maşinile de pe arterele administrate de municipalitate, Oprescu a prezentat luni acelaşi proiect prost redactat şi vechi de anul trecut, care a fost respins. A patra oară!
Faptul că firmele angajate de primăriile de sector să ridice maşinile staţionate neregulamentar acţionează ilegal pe marile bulevarde, aflate în administrarea municipalităţii, nu este o noutate, toţi consilierii fiind de acord că această practică trebuie să înceteze.
În acest spirit, primarul Sorin Oprescu a introdus din nou pe ordinea de zi a şedinţei de Consiliu „Hotărârea privind ridicarea, transportul, depozitarea şi eliberarea autovehiculelor sau remorcilor staţionate neregulamentar pe drumurile publice din Municipiul Bucureşti”.
Nicăieri, însă, în cuprinsul hotărârii nu se specifică despre ce fel de drumuri publice este vorba, dacă se face referire la arterele principale sau la străduţele administrate de primăriile de sector, acolo unde firmele de ridicări de maşini pot acţiona, potrivit unor hotărâri de consiliu locale.
Consilierul PDL Roxana Cosma i-a atras atenţia primarului că aprobarea unei astfel de hotărâri ar atrage după sine acţionarea în judecată a Consiliului Municipal de către firmele angajate deja de primăriile de sector, care au în vigoare contracte valabile cel puţin cinci ani.
„Hotărârea este redactată defectuos, nu se înţelege dacă firma ce urmează să fie angajată de Primărie va acţiona pe întreg municipiul sau doar pe străzile administrate de Primăria Municipiului Bucureşti”, a declarat, în şedinţă, Cosma.
Ilegal sau insuficient?
De asemenea, în proiectul lui Oprescu, la expunerea de motive se precizează