Netopia: În 2010, românii vor primi 90 de milioane de mesaje de la companii
Băncile vor trimite mai mult de jumătate dintre SMS-uri, în cea mai mare parte pentru cei cu datorii restante
Pentru aceste campanii, firmele vor aloca 3,2 milioane de euro
În 2010, românii vor primi 90 de milioane de SMS-uri promoţionale şi de informare de la companii, cu 30% mai mult decât anul trecut, potrivit estimărilor Netopia Sistem, operatorul serviciului web2sms.
"Volumul informărilor şi textelor promoţionale prin SMS trimise de companii va atinge în acest an pragul de 90 de milioane de mesaje, în creştere cu aproape 30% comparativ cu 2009", se arată într-un comunicat de presă al companiei.
Anul acesta, bugetul alocat de companii va creşte cu 30%
Pentru a realiza aceste campanii directe, firmele vor aloca în 2010 un buget de aproximativ 3,2 milioane de euro, în creştere cu circa 30% comparativ cu 2009.
Cele mai interesate de această metodă de comunicare sunt instituţiile financiar-bancare, cu 50% din volumul SMS-urilor trimise, urmate de companii din FMCG, cu 30%. Şi firmele din telecomunicaţii, turism, auto şi servicii apelează la SMS-uri pentru a-şi informa sau atrage clienţii.
Principalele avantaje: costuri mici şi rapiditate
Potrivit lui Eram, dincolo de mesajele privind emiterea de facturi şi reamintirile despre termene de plată, companiile trimit prin SMS şi anunţuri cu privire la deschiderea de noi filiale, programul magazinelor în anumite perioade sau lansarea de oferte speciale.
Principalele avantaje pe care această modalitate de comunicare le oferă sunt reprezentate de faptul că este mult mai ieftină şi mai rapidă.
"Comunicarea prin SMS are costuri mici şi este foarte rapidă. Practic, totul se face direct dintr-o interfaţă online foarte simplă şi uşor de utilizat. Mai mult chiar