Bucureşti, 10 Mai - Lumea s-a schimbat în ultimii 2 ani, se râde mai puţin, se petrece mai timid, se traieşte mai sǎrac. Auzim mai des ca oricând "nu-mi permit", " nu pot", "e prea greu", "altǎ datǎ", "n-avem". Omenirea a intrat într-un soi de hibernare, uitând cǎ viaţa e una singurǎ şi nimeni nu-ţi dǎ înapoi timpul pierdut; a uitat şi cineva trebuia sǎ-i reaminteascǎ. Ne-am gandit cǎ noi, ING Bank, am fi foarte nimeriţi sǎ facem acest lucru.
De ce noi? Pentru cǎ ING Bank este prima bancǎ din Romania care a fǎcut cu adevǎrat educaţie bancară, prin Catalogul Bancar lansat la sfarsitul anului 2008. Acesta a fost primul instrument bancar gândit în jurul nevoilor clienţilor şi nu a produselor bancare, un ghid care sǎ îi ajute sǎ se descurce în jungla financiarǎ înconjuratoare.
ING le-a spus oamenilor de ce sǎ îşi ia un credit şi cum sǎ se fereascǎ de costurile ascunse, cum sǎ foloseascǎ un cont curent cu o dobandǎ mare în avantajul lor sau cum sǎ îşi plǎteascǎ facturile în mai puţin de 30 secunde folosind serviciul de internet banking ING Home Bank sau Self'Bank-ul din office-urile ING. Iar acum, vrem sǎ le dǎm din nou oamenilor curajul de-a îşi îndeplini visele, de-a se bucura din nou de viaţa pe care o au şi care meritǎ trǎitǎ frumos. Vrem sǎ învǎţǎm oamenii sǎ conştientizeze, atunci când se uitǎ la ceas, cǎ timpul fuge şi nimeni nu li-l va da înapoi. Sǎ inceapǎ sǎ priveascǎ în viitor şi sǎ se rupǎ de trecut.
ING îi sprijinǎ pe cei care doresc sǎ trǎiascǎ din nou frumos şi pentru ei am lansat noua platformǎ de comunicare "vis şi făcut".
"Am trecut printr-o grǎmadǎ de variante, de la "adio crizǎ", la "restart life", de la "good old days are back" la "back to life". Dar ne-am oprit la "Vis şi făcut" pentru cǎ lasă trecutul în urmǎ şi vorbeşte simplu, clar şi cu optimism despre puterea pe care o ai de a-ţi trǎi viaţa aşa cum vrei ", declarǎ M