Mihai Huluţă este unul dintre agenţii comunitari braşoveni care face faţă pretenţiilor tot mai mari ale cetăţenilor.
Mihai Huluţă este angajat al Poliţiei Comunitare Braşov încă de la înfiinţare, cea mai mare parte din timp activând în cadrul Dispeceratului instituţiei. Aici a intrat zilnic, telefonic sau direct, în contact cu zeci de braşoveni care solicitau ajutor instituţiei în rezolvarea unor probleme.
„Între anii 1981 şi 1993 am fost ofiţer la Divizionul de rachete antiaeriene de la Întorsura Buzăului, ajungând la gradul de căpitan. Am părăsit armata şi am lucrat apoi câţiva ani în cadrul Corpului Gardienilor Publici Braşov, ocupând funcţia de şef de detaşament. Din 2005 lucrez ca referent de specialitate la Poliţia Comunitară Braşov. Am activat mai mult timp în cadrul Dispeceratului, aşa că am putut observa cum au crescut pretenţiile cetăţenilor faţă de noi, în special", ne-a spus poliţistul comunitar.
Despre turele de 24 de ore, pe care le face în dispeceratul Poliţiei Comunitare, funcţionarul spune că nu sunt foarte grele, în funcţie de ceea ce se întâmplă prin oraş. „Nu poţi spune despre o tură de 24 de ore că este foarte grea sau foarte uşoară, însă în unele asemenea intervale pot apărea chiar foarte multe sesizări ce trebuie rezolvate, prin intermediul agenţilor din teren. Mai ales în serile de vineri şi sâmbătă: apar multe reclamaţii legate de tulburarea liniştii publice. Unora le place să mai petreacă, să dea muzica un pic mai tare, iar asta îi deranjează pe alţii. Cred, însă, că unii au devenit un pic prea exigenţi. Dar noi răspundem la toate solicitările", a adăugat Mihai Huluţă.
Reclamagii de profesie
Pe lângă sesizările legate de tulburarea liniştii publice, cele mai multe reclamaţii recepţionate de funcţionarii Poliţiei Comunitare Braşov se referă la ocuparea abuzivă a locurilor de parcare concesionate. Poliţiştii nu sun