În aprilie au fost înmatriculate în România 8.875 de autoturisme. Dacă raportăm acest rezultat la înmatriculările din 2009 concluzia este că piaţa continuă declinul (-19,7%). Privind însă evoluţia înregistrărilor din primele luni ale acestui an se poate observa o creştere continuă. Astfel, dacă în ianuarie, doar 2.134 de români şi-au înscris vehiculele în circulaţie, în februarie, numărul acestora a crescut la 2.658, iar în martie până la 4.027. Aprilie arată chia
În aprilie au fost înmatriculate în România 8.875 de autoturisme. Dacă raportăm acest rezultat la înmatriculările din 2009 concluzia este că piaţa continuă declinul (-19,7%).
Privind însă evoluţia înregistrărilor din primele luni ale acestui an se poate observa o creştere continuă. Astfel, dacă în ianuarie, doar 2.134 de români şi-au înscris vehiculele în circulaţie, în februarie, numărul acestora a crescut la 2.658, iar în martie până la 4.027. Aprilie arată chiar mai bine din acest punct de vedere. În mare parte graţie programului „Rabla”, numărul de autoturisme înmatriculate a crescut la 8.875.
Interesant este şi faptul că, în statistica dată publicităţii de Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) sunt prezente mărci care au vândut mai multe maşini în aprilie 2010 decât în aceeaşi lună a anului trecut. Este vorba în primul rând despre Dacia care a înregistrat o creştere de 3,17% (3.613 unităţi) dar şi despre Honda (+2,41%) sau Lada (+366,67%).
Surprinzător, câteva mărci din segmentul premium şi de lux au raportat şi ele creşteri ale vânzărilor. Este adevărat că acestea par mari în procente dar sunt foarte mici în cifre absolute. Astfel, Alfa Romeo a crescut cu 350%, dar a vândut doar 27 de unităţi, Jaguar şi-a dublat vânzările dar asta nu înseamnă decât o creştere de la o maşină înmatriculată în aprilie 2009 la două unităţi înmatriculate în a