Targul de constructii Construct Expo Antreprenor, care se desfasoara la Romexpo intre 11-15 mai, ofera mult mai putine branduri puternice fata de anii trecuti, expozantii fiind deceptionati de numarul redus de vizitatori care au trecut pragul evenimentului in prima zi.
“Inca nu am vizitat targul, dar colegii mei care au fost mi-au spus ca este foarte slab comparativ cu editiile anterioare”, spune Mirona Pranitchi, specialist PR in cadrul producatorului de materiale de constructii Elpreco Craiova.
Elpreco, alaturi de Xella Romania, Arcon, Coilprofil, Final Distribution, Den Braven si Bramac, sunt printre cele mai cunoscute branduri din randul materialelor de constructii prezente la targ.
De asemenea, nici alte companii din sectorul constructiilor nu s-au inghesuit sa participe, numarul expozantilor la Construct Expo Antreprenor fiind cu peste 40% mai mic decat in 2009. Declinul suprafetei ocupata de ofertele expozantilor si a numarului de expozanti a devenit vizibila inca de anul trecut.
Astfel, daca in 2008 cei 411 expozantii ocupau aproape 17.800 de metri patrati, in 2009 numarul suprafetei ocupate a scazut la circa 15.200 de metri, in vreme ce numarul expozantilor s-a redus cu 20%.
“Lipsesc marile companii. Nu am vazut jucatorii din ciment sau pe cei din zona de gips-carton. Nu mai sunt standuri mari si amenajate pe cont propriu. Sunt foarte multe standuri care au fost amenajate de cei de la Romexpo, ceea ce nu se intampla in trecut. De asemenea, zonele exterioare, care in 2008 erau pline, sunt goale acum”, spune Dan Mircescu, directorul general si actionar majoritar al Final Distribution, companie care importa tiglele metalice Gerard, cu acoperire din piata granulata.
Compania a venit la targ in speranta ca isi va creste notorietatea.
In ciuda scaderii numarului de expozanti, organizatorii nu au majorat tarif