Prezentatorii emisiunilor Happy Hour şi Acces Direct folosesc constant cele două „ingrediente de bază“ în competiţia pentru câştigarea audienţei. Subiectele care au adus cei mai mulţi telespectatori la emisiunile de la Pro TV şi Antena 1 au fost cele despre transsexuali şi homosexuali sau despre Monica Columbeanu.
Cătălin Măruţă şi Mădălin Ionescu aleargă cot la cot în lupta pentru audienţă. Fără să ţină cont de etica profesională, cei doi vorbesc fără perdea despre presupusele aventuri ale Monicăi Columbeanu ori despre transsexuali sau homosexuali. Invitat pe canapeaua lui Măruţă, la una dintre ediţiile cu cea mai mare audienţă de anul acesta, Mircea Solcanu a spus râzând că este pasionat de... călărie.
În primele patru luni ale acestui an, s-a dat o bătălie dură între cele două emisiuni, în care fiecare dintre jucători a reuşit să aibă poziţia de lider, la un moment dat. Astfel, în cele 16 săptămâni din perioada ianuarie - aprilie, Happy Hour a fost lider în nouă dintre ele. Ratingurile au fost cuprinse între 530.000 şi 846.000 de telespectatori, în medie, pe săptămână. Cele mai bune audienţe au fost atinse în special în săptămânile de iarnă. La rândul său, Acces Direct a dominat în audienţe timp de şapte săptămâni.
Ediţia cu cea mai mare audienţă a Happy Hour a fost înregistrată în luna ianuarie, când a fost urmărită, în medie, de 976.500 de persoane pe minut, la nivel urban. Printre titlurile ediţiei: „Transexual, caut fericirea. Cristina şi schimbarea de sex. Mircea Solcanu despre homosexualitate". În schimb, cea mai „de succes" emisiune a lui Mădălin Ionescu a fost în februarie şi a atras, în medie, 914.600 de telespectatori pe minut. Ce a fost atât de interesant la emisiunea lui Mădălin Ionescu? „Lucian Mândruţă rupe tăcerea" - o dezbatere despre aventura extraconjugală pe care ar fi avut-o fostul prezentator al Observatorului. În aceeaş