Compania Impact Developer & Contractor, dezvoltatorul ansamblului rezidenţial Greenfield din Băneasa, are în plan pentru acest an vânzarea unei suprafeţe totale de 15.000 mp de teren, atât în Bucureşti, cât şi în ţară, din stocul total de 1,2 mil. mp de loturi libere aflate la dispoziţia firmei. Decizia acţionarilor face parte din strategia de valorificare a terenurilor şi clădirilor aflate în portofoliul Impact. Preţul terenurilor variază între 50 şi 350 de euro/mp,
Compania Impact Developer & Contractor, dezvoltatorul ansamblului rezidenţial Greenfield din Băneasa, are în plan pentru acest an vânzarea unei suprafeţe totale de 15.000 mp de teren, atât în Bucureşti, cât şi în ţară, din stocul total de 1,2 mil. mp de loturi libere aflate la dispoziţia firmei. Decizia acţionarilor face parte din strategia de valorificare a terenurilor şi clădirilor aflate în portofoliul Impact.
Preţul terenurilor variază între 50 şi 350 de euro/mp, în funcţie de locaţie. Proprietarii companiei vizează persoanele interesate de achiziţia unor loturi în suprafaţă medie de 300 mp.
„Am învăţat de la criză să fim deţinători de portofolii. Ne concentrăm pe ideea de suprmarket imobiliar. Să ne apropiem de un număr cât mai mare de clienţi, oferind cât mai multe produse. La mall-ul nostru imobiliar avem şi lucruri accesibile şi lucruri mai sofisticate“, a declarat Dan Ioan Popp, preşedintele Impact.
În acest sens toate proiectele începute anii trecuţi de Impact au fost aduse până la stadiu de „gri“ şi sunt finalizate numai la cererea clienţilor. Potrivit lui Popp, piaţa constată o schimbare de atitudine, în sensul că persoanele interesate de achiziţia unei locuinţe revin la moda anilor 2003-2004, când se promova atitudinea antreprenorială. Practic, apar cumpărători interesaţi de achiziţia unei locuinţe la „roşu“ sau la „gri“, în primul rând pentru că preţu