Kraft Foods Romania, cel mai mare jucator pe piata ciocolatei si a cafelei, incepe ofensiva pe segmentul biscuitilor dulci cu un buget de peste 2 mil. euro in 2010.
Dupa ce in ultimii doi ani a mizat pe brandul Lu, preluat de la producatorul francez Danone in 2007 printr-o tranzactie internationala, compania a anuntat ieri lansarea biscuitilor din cereale integrale BelVita la nivel local. Producatorul intra astfel in lupta cu Nestle pe o piata estimata la mai putin de 50 mil. euro, pe care compania elvetiana detine de mai multi ani prima pozitie.
"Investim in acest an peste un milion de euro in lansarea BelVita in Romania. Vrem sa crestem consumul local de biscuiti din cereale integrale si sa ajungem lider de piata pe categoria de biscuiti dulci. In prezent suntem pe locul al doilea", a declarat Cristina Mosteanu, Marketing Manager Chocolate & Biscuits in cadrul Kraft Foods Romania.
BelVita aduce vanzari anuale de circa 250 mil. euro companiei americane, brandul fiind prezent in 8 tari.
Producatorul a adus in acest an in comertul local si biscuitii dulci Oreo, unul dintre cele mai mari branduri din portofoliul international al Kraft Foods, si in acelasi timp compania a aruncat Milka in lupta cu brandurile deja consacrate pe segmentul biscuitilor cu ciocolata, precum Biskrem (Ulker) sau Ulpio (Supreme Chocolat).
Milka este brandul cu cea mai mare cota de piata pe segmentul tabletelor de ciocolata. Cristina Mosteanu a mai precizat ca investitiile Kraft Foods in lansarea Oreo in Romania in acest an vor fi similare celor planificate pentru BelVita, ceea ce inseamna ca ofensiva companiei pe piata biscuitilor dulci va implica investitii de peste 2 milioane de euro.
Proiectele anuntate de Kraft Foods sunt primele lansari de produse premium pe o piata pe care biscuitii simpli precum Petit Beurre si cei cu crema reprezinta peste 90% din vanz