HP deserveste doua industrii convergente, de telecomunicatii si divertisment, prin intermediul unei singure unitati de business, numita CMS, care furnizeaza servicii de comunicatii si media. Despre serviciile pe care le ofera compania, dar si despre cum raspund operatorii telecom nevoilor actuale ale utilizatorilor, afla dintr-un interviu acordat Wall-Street de catre John Owen, vicepresedinte CMS HP in EMEA.
Cu o experienta mai mare de 30 de ani in telecomunicatii si IT, HP ofera o dubla expertiza, care ajuta furnizorii de servicii si echipamente sa se adapteze la nevoile actuale ale utilizatorilor si sa le ofere acestora tot mai multe posibilitati.
John Owen s-a alaturat diviziei de comunicatii si servicii media a companiei Hewlett Packard in urma cu 18 luni. “Departamentul in cadrul caruia lucrez a fost creat ca urmare a nevoilor speciale pe care le au operatorii telecom, dar si pentru ca HP a investit constant si strategic in dezvoltarea acestui tip de servicii.”
Wall-Street: Care este rolul CMS in experienta utilizatorului si unde intervine expertiza HP?
John Owen: Operatorii au nevoie de anumite atribute in activitatea pe care o desfasoara, dar si de servicii de calitate, deoarece business-ul lor depinde in primul rand de tehnologia pe care o ofera consumatorilor; daca aceasta nu se ridica la cele mai inalte standarde de functionalitate, atunci resursele de bani ale companiilor din acest sector coboara, gradul de satisfactie al consumatorilor se micsoreaza.
In telecom, comparativ cu ceea ce putem observa in cadrul unei companii care activeaza in asigurari sau sanatate, situatia este diferita. HP a constientizat nevoia de dezvoltare a acestui segment de piata si a decis sa aloce in aceasta directie o buna parte din investitii.
Acest domeniu are anumite cereri speciale. De aceea, experienta mea de pana acum in cadrul companiei