Facturile prea mari fără ca proprietarii să fi vorbit sunt un motiv frecvent de reclamaţii. Aflaţi ce puteţi face în astfel de situaţii. Sursa: NORTHFOTO
Vasile Dincă, un bucureştean în vârstă de 79 de ani, îi acuză pe angajaţi ai firmei de telefonie mobilă Cosmote că i-au emis o factură de peste 400 de lei, deşi el nu a vorbit şi nu recunoaşte apelurile pe care este incriminat că le-a dat. Oficialii Cosmote susţin însă că factura este corectă.
Printr-o experienţă similară a trecut şi Ioana, o ploieşteancă de 27 de ani, care s-a trezit cu o factură de 890 de lei, fără să fi vorbit. Pe de altă parte, specialiştii arată cum trebuie procedat în astfel de situaţii.
Bătrân de 79 de aniameninţat cu recuperatorii
„Am avut un abonament la firma de telefonie mobilă Cosmote. În noiembrie 2009, mi-a venit o factură de peste 400 de lei. Am aflat de această sumă când am fost sunat de către un angajat Cosmote, care mi-a spus că am depăşit suma stabilită prin contract. Convorbirile fuseseră efectuate într-o perioadă de zece zile, când eu am fost internat în spital şi nu am avut cum să sun şi nici altcineva nu putea să facă acest lucru. Mi s-a spus că poate am lăsat telefonul deschis. Dar cine stătea atâtea ore fără să închidă telefonul de partea cealaltă a firului? Consider că este un abuz. Nu am avut aceste convorbiri”, susţine Vasile Dincă.
Pentru că a refuzat să plătească factura, i-a fost reziliat contractul, iar datoria a fost preluată de o firmă de recuperare creanţe. „Apoi, m-am trezit că trebuie să plătesc 1.600 de lei, sumă care reprezintă acea factură care depăşeşte 400 de lei, penalizările care au venit luna următoare în valoare de 60 de lei şi taxa de reziliere a contractului. De ce sunt pus să plătesc această sumă fabuloasă, dacă eu nu am avut acele convorbiri pe care sunt pus să le plătesc?”, se întreabă Vasil