32% dintre bucurestenii ce au participat la un studiu navigheaza pe Internet de pe mobil, in timp ce 29% se joaca si 28% asculta radio. 56% dintre respondenti ar accepta reclame pe telefonul mobil daca informatiile oferite adiacent sunt utilitare (curs valutar, meteo, etc.), in timp ce 39% daca ii tin la curent cu ultimele noutati. Vedeti in articol cati considera ca nu au niciun avantaj de pe urma reclamelor pe mobil, cati acceseaza retele sociale si ce smartphone-uri prefera bucurestenii.
Studiul a fost realizat de Unlock Research in colaborare cu Evensys, in Bucuresti, pe patru focus-grup-uri, persoane cu varste intre 19 si 29 de ani, doua grupuri de barbati si doua de femei, toti cu studii superioare si venituri medii sau mari. De asemenea, au fost luate in calcul 144 de chestionare completate online de oameni cu varste intre 16 si 35 de ani, studii medii si superioare.
Mai mult de jumatate dintre respondenti au acces la Internet pe telefonul mobil. 28% dintre acestia prin abonament, 13% prin Wi-Fi in timp ce 11% prin ambele. 32% dintre respondenti intra pe Internet de pe telefonul mobil cand sunt singuri, in oras, 29% de acasa si in trafic/metrou. Cei mai multi, 41%, acceseaza e-mail-ul de pe mobil, 40% cauta diferite informatii iar 34% navigheaza pe diferite site-uri. 5% se joaca online de pe telefoanele mobile, in timp ce 18% intra pe retele sociale de genul Facebook sau Hi5.
Facebook este cea mai accesata retea sociala de pe terminale mobile, 58% dintre cei ce intra pe astfel de site-uri precizand ca o acceseaza de doua ori pe saptamana sau mai des, in timp ce 14% o data pe saptamana sau mai rar.
Facebook este urmata de Hi5. In acest caz, doar 15% intra de doua ori sau mai des pe saptamana, majoritatea (31%) intrand mai rar.
LinkedIn este a treia retea accesata de respondenti in timp ce MySpace.com se situea