"Şase tramvaie şi două hale RATB în care se aflau acestea de la Depoul din Şos. Giurgiului au fost distruse. Clădirile şi tramvaiele sunt asigurate, acum facem o anchetă pentru a stabili cu exactitate pagubele", ne-a explicat Mihai Vlădărău, purtătorul de cuvânt al RATB. Surse din cadrul regiei ne-au spus că şeful depoului a mai stat de vorba cu reprezentanţii firmei Cipli, proprietarii macaralei, că aceasta intră foarte multe peste depou, dar nimeni nu a luat nici o măsură. Aceleaşi surse susţin că vijelia de ieri ar fi dărâmat mastodontul de 22 de tone. Clădirea avariată de abia a fost renovată de regie. Cele şase tramvaie sunt distruse, ele necesită acum reparaţii capitale. Şi inspectorii de la Inspectoratului Teritorial de Muncă Bucureşti, a fost trimis la faţa locului pentru a ancheta incidentul.
Firma Cipli este de ani buni vecinul depoului de pe Şos. Giurgiului, iar societatea se ocupă cu construcţia şi testarea stâlpilor de înaltă tensiune. În prezent curtea firmei este dotată cu încă câteva astfel de macarale.
"Şase tramvaie şi două hale RATB în care se aflau acestea de la Depoul din Şos. Giurgiului au fost distruse. Clădirile şi tramvaiele sunt asigurate, acum facem o anchetă pentru a stabili cu exactitate pagubele", ne-a explicat Mihai Vlădărău, purtătorul de cuvânt al RATB. Surse din cadrul regiei ne-au spus că şeful depoului a mai stat de vorba cu reprezentanţii firmei Cipli, proprietarii macaralei, că aceasta intră foarte multe peste depou, dar nimeni nu a luat nici o măsură. Aceleaşi surse susţin că vijelia de ieri ar fi dărâmat mastodontul de 22 de tone. Clădirea avariată de abia a fost renovată de regie. Cele şase tramvaie sunt distruse, ele necesită acum reparaţii capitale. Şi inspectorii de la Inspectoratului Teritorial de Muncă Bucureşti, a fost trimis la faţa locului pentru a ancheta incidentul.
Firma Cipli este de ani buni