Fondurile pentru sistematizarea circulaţiei aproape s-au înjumătăţit în 2010, faţă de anul precedent, şi sunt cam o treime din necesarul estimat pentru un an. Economiştii primăriei s-au grăbit să taie din bani la începutul anului, iar consilierii municipali au aprobat, deşi în martie, când s-a votat bugetul, era vizibil că marcajele rutiere vopsite în 2009 nu mai au viaţă lungă. Zebrele au început să dispară, iar longitudinalele de tot soiul sunt şi ele pe ducă. Dacă în cazul trecerilor de pietoni primăria are alternativa de a monta indicatorul, realizarea celorlalte marcaje este impusă prin lege (Regulamentul de aplicare a Codului Rutier): „Art. 102. - (1) Administratorul drumului public este obligat să aplice marcaje cu linii continue sau discontinue, după caz, atât pentru separarea sensurilor şi benzilor de circulaţie, cât şi pentru delimitarea părţii carosabile“. Totuşi, reprezentanţii municipalităţii intenţionează să execute din puţinul pe care îl au la dispoziţie trecerile de pietoni şi abia apoi, dacă o mai rămâne ceva, şi celelalte marcaje. „În 2010 au fost alocate 1,1 milioane de lei pentru toată activitatea de sistematizare a circulaţiei în municipiul Craiova. Vor fi executate mai întâi marcajele la trecerile de pietoni şi apoi, dacă vor mai rămâne bani, şi alte marcaje“, a spus purtătorul de cuvânt al Primăriei Craiova, Carmen Licu. Pentru comparaţie, în 2009 au fost cheltuite 1,1 milioane de lei numai pentru executarea marcajelor rutiere, dispărute după câteva luni. Numai că sistematizare înseamnă şi indicatoare rutiere, întreţinere semafoare etc. Fondurile pentru sistematizarea circulaţiei aproape s-au înjumătăţit în 2010, faţă de anul precedent, şi sunt cam o treime din necesarul estimat pentru un an. Economiştii primăriei s-au grăbit să taie din bani la începutul anului, iar consilierii municipali au aprobat, deşi în martie, când s-a votat bugetul, era