Campania nu se desfasoara la nivel national, ci doar in anumite zone, printr-un numar limitat de agenti de vanzari, spune RCS. UPC cauta metode legale sa blocheze oferta.
RCS&RDS, numarul unu pe piata locala de servicii de televiziune, a lansat in mai multe zone din tara o oferta de o agresivitate fara prece dent, prin care clientilor pe cablu ai rivalilor de la UPC li se ofera pana la zece luni de gratuitate pentru a nu mai prelungi contractul si a trece la operatorul controlat de oradeanul Zoltan Teszari.
"Trebuie sa veniti la sediul nostru cu contractul de la UPC ca sa va putem oferi gratuit serviciile de cablu", spune Andrei, unul dintre agentii de vanzari ai RCS&RDS. Oferta nu este valabila decat pentru clientii UPC carora le expira contractul cel tarziu in luna decembrie a acestui an. "Nu va putem oferi gratuit serviciul daca va expira contractul anul viitor, dar daca el se incheie pana pe 31 decembrie 2010 atunci oferta noastra e valida. Primiti cablu TV cu 68 de posturi TV si telefonie fixa pe durata contractului cu UPC, plus inca trei luni gratuite", adauga agentul de vanzari RCS. Intr-un caz precum cel descris mai sus, un client UPC poate ajunge sa primeasca servicii TV gratuite timp de 10 luni - echivalentul a 240 de lei, aproape 60 de euro.
"Nu avem o pro motie sau o oferta spe ciala asemanatoare cu cea descrisa de fluturas, adresata clientilor companiilor concurente", spun insa oficialii RCS&RDS, care nu neaga existenta ofertei precizand ca acest tip de promotii nu sunt stabilite de "la centru", ci individual, de catre anumiti reprezentanti de vanzari. "Intrucat dorim sa avem cat mai multi clienti, vrem ca politica noastra de vanzari (…) sa fie cat mai eficienta. De aceea, am dat posibilitatea anumitor reprezentanti de vanzari cu performanta ridicata ca, punctual, in anumite zone, sa poata purta o negociere in afara ofertei sta