Campania de curăţenie de primăvară desfăşurată în municipiul Medias s-a încheiat. Rezultatele sunt vizibile în întreg oraşul, iar implicarea cetăţenilor a fost una importantă.
CITEŞTE ŞI:
Zeci de sibieni s-au mobilizat pentru curăţarea oraşului
Scopul acestei campanii este de a avea un oraş curat prin implicarea cetăţenilor în realizarea acestui deziderat. De la an la an participarea medieşenilor în campania de primăvară a crescut, iar acest lucru a contribuit la păstrarea curăţeniei în municipiul de pe Târnava Mare. Cu toate acestea un număr foarte mare de cetăţeni nu a respectat programul după care angajaţii societăţii de salubritate ECO-SAL a lucrat în perioada campaniei de curăţenie, deşi informarea se face din timp, înainte de demararea campaniei.
“Vreau să le mulţumesc tuturor celor care s-au alăturat campaniei, în viitor sperăm ca tot mai mult cetăţeni să se implice în păstrarea curăţeniei şi să contribuie la înfrumuseţarea zonelor în care locuiesc, dar şi să respecte programul stabilit în cadrul acestor campanii” a declarat mulţumit de rezultate, primarul Teodor Neamţu.
În urma concursului din cadrul acestei campanii, “Cea mai curată stradă, cea mai harnică asociaţie de proprietari”, comisia a desemnat ca şi căştigători, următoarele străzi, fiecărui loc de pe podium fiindui oferit un premiu simbolic în bani (locul 1 - 800 lei, locul 2 - 500 lei, locul 3 – 200 lei) de către societatea de salubritate ECO-SAL, iar celor care au primit menţiuni, material dendrologic oferit de Serv. Public de Ecologizare din cadrul primăriei Mediaş:
Pentru ultimele noutăţi de la Sibiu, click pe imaginea de mai jos: