Revista pentru adulţi Playboy s-a alăturat revoluţiei 3D, astfel că numărul din iunie, apărut ieri la chişcurile de ziare din New York, conţine un ecran 3D, în care apar imagini cu playmate-ul anului, Hope Dworaczyk, oferind un pahar cu vin.
În ciuda ideii revoluţionare, cititorii revistei s-au arătat, în mare parte, sceptici, chiar nemulţumiţi de calitatea imaginii.
"Nu este o imagine chiar 3D, însă, până la urmă, nu prea contează atâta timp cât citeşti Playboy. Nu este ceva extraordinar să îţi pui ochelarii 3D şi să te uiţi pe revistă, dar este interesant", este părerea lui Jesse.
Pe de altă parte, o altă cititoare este preocupată de eventualitatea în care un copil ar avea acces la ochelari şi la revistă.
"Imaginea 3D este mult mai vioaie, aşa că dacă un copil ar avea acces, sunt un pic îngrijorată de efect. Privind aceste fotografii îmi dau seama că nu sunt deloc rele, chiar dacă imaginea este puţin distorsionată efectul este cu siguranţă cel scontat.
MULTIMEDIA VIDEO evz.roVezi mai multe Playboy se vede 3D
Fondatorul Playboy a declarat pentru Reuters că ideea unor imagini 3D în revistă datează de aproape jumătate de secol, însă, pe atunci, nu şi-a permis să o pună în practică.
Playboy este astfel ultimul care se alătură curentului 3D, urmând exemplul filmului "Avartar" sau al "How To Train Your Dragon" ("Cum să-ţi dresezi dragonul").
Editorii revistei speră acum că, prin această "inovaţie", vânzările vor creşte, după ce, în ultimii 40 de ani, au scăzut cu jumătate, de la 6 milioane de dolari în 1970, la mai puţin de 3 milioane astăzi.