În plină recesiune economică, numărul magazinelor specializate în vânzarea bicicletelor s-a triplat, se deschid tot mai multe centre de închiriere gratuită, iar în faţa clădirilor de birouri încep să apară rasteluri. O fi acesta un câştig al crizei? Investiţiile în magazine specializate în vânzarea de biciclete şi accesorii se înmulţesc rapid, la fel şi cele în deschiderea unor centre de închiriere. Cea mai recentă este I’Velo, realizată de Raiffeisen Bank şi
În plină recesiune economică, numărul magazinelor specializate în vânzarea bicicletelor s-a triplat, se deschid tot mai multe centre de închiriere gratuită, iar în faţa clădirilor de birouri încep să apară rasteluri. O fi acesta un câştig al crizei?
Investiţiile în magazine specializate în vânzarea de biciclete şi accesorii se înmulţesc rapid, la fel şi cele în deschiderea unor centre de închiriere. Cea mai recentă este I’Velo, realizată de Raiffeisen Bank şi Asociaţia Green Revolution. Astfel, în Bucureşti vor fi deschise trei noi centre de închiriere gratuită de biciclete, în Parcul Herăstrău şi în Parcul Tineretului. „Bicicleta nu mai este un obiect pe care îl coborâm din pod doar în anumite ocazii. Ea devine pe zi ce trece o alternativă de transport pe care o căutăm de multă vreme“, afirmă Raluca Fişer, preşedintele Asociaţiei Green Revolution.
Cu certitudine, în România încă nu se poate vorbi despre o cultură a ciclismului, ceea ce explică faptul că statisticile referitoare la această piaţă fie lipsesc, fie sunt extrem de lacunare. Cu certitudine, suntem departe de media din UE la capitolul biciclete la mia de locuitori şi, la fel de sigur, stăm foarte prost la capitolul piste speciale pentru biciclişti. Vestea bună este că tendinţa de recuperare a decalajelor devine tot mai vizibilă de la o lună la alta. „Numai în Bucuresti s-au deschis cinci noi magazine de biciclete în ultimele două