Criza a pus lacăt la porţile celor mai mari târguri şi expoziţii din ţară. Organizatorii supravieţuiesc reorientându-se spre evenimente nişate sau de dimensiuni mult reduse faţă de anii precedenţi. Una dintre primele expoziţii majore de care au avut parte românii după 1990, CERF (Computers & Electronics Romanian Fair, foto sus), ar fi trebuit să bifeze anul acesta cea de-a 19-a ediţie. Însă, organizatorii au anunţat că vor trage evenimentul pe linie moartă. Asta, dup�
Criza a pus lacăt la porţile celor mai mari târguri şi expoziţii din ţară. Organizatorii supravieţuiesc reorientându-se spre evenimente nişate sau de dimensiuni mult reduse faţă de anii precedenţi.
Una dintre primele expoziţii majore de care au avut parte românii după 1990, CERF (Computers & Electronics Romanian Fair, foto sus), ar fi trebuit să bifeze anul acesta cea de-a 19-a ediţie. Însă, organizatorii au anunţat că vor trage evenimentul pe linie moartă. Asta, după experienţa nefericită a anului trecut, când, prin schimbarea profilului târgului, numărul de participanţi s-a redus de la circa 60.000 la 4.000. Într-un context mai larg, Expotek, firma care se ocupa de punerea pe picioare a târgului, şi-a motivat decizia prin faptul că „economia românească şi în special piaţa IT&C nu sunt în acest moment capabile să susţină un eveniment specializat de anvergură în acest domeniu. Răspunsurile negative primite din partea potenţialilor expozanţi confirmă situaţia dificilă pe care o traversează companiile româneşti“. Companii care, în anii precedenţi, investeau sume de până la 100.000 de euro în standurile cu care se prezentau la CERF. Deşi organizatorii spun că plănuiesc „alte evenimente specializate sub marca CERF, prevăzute pentru cea de-a doua parte a anului 2010“, atât site-ul cerf.ro, cât şi cel al HIFI Arena, alt eveniment major organizat de Expotek, de data aceasta dedicat echipamente