Pilotul Gelu Frunză a pierdut o roată la decolare. A urmat procedurile standard şi a aterizat după trei ore cu avionul intact. Televiziunile l-au metamorfozat într-un personaj de legendă. Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
La televizor, pare o persoană charismatică. De aproape descoperi un tip mai degrabă ciudat. La 49 de ani are trei facultăţi, a început- o şi pe a patra, conduce o firmă de IT de succes, e pilot-instructor de avion şi predă la universităţi de pe la noi şi din America. Atâta doar că-i place să privească lumea de sus.
Îl cheamă Gelu Frunză şi a ţinut o ţară întreagă cu sufletul la gură atunci când, cu un avion care demontat ar încăpea într- o sufragerie, a aterizat fără una din cele trei roţi. Alături avea un începător. Televiziunile s-au grăbit să-l facă erou. L-au invitat în platou, alături de manelişti celebri, şi i-au pus întrebări caraghioase.
Apoi, l-au uitat. De o stranie modestie, Gelu Frunză nu vrea să vorbească despre el. Ba chiar sare ca ars atunci când încerci să-i evidenţiezi la superlativ perfor manţa de joia trecută. E de-a dreptul ciufut. Ce naiba, e aviator!
„Oamenii aceştia mi-au salvat viaţa!”
A decolat de pe pista înierbată a aerodromului „Aurel Vlaicu” de la Clinceni, de lângă Bucureşti, puţin după ora trei după-amiaza: „Am auzit un zgomot anormal în stânga şi o vibraţie în aripă. L-am întrebat pe Alin, pilotul aflat în instrucţie, şi mi-a confirmat. În 40 de secunde am fost anunţat de Cristian Gherghel, un pilot de linie aflat în pregătire la sol, că am pierdut o roată. Fusese avertizat de Iulian Prescură, un tehnician care lucra la un avion, că i se păruse că a căzut ceva din avion. A fost singurul care a observat. Împreună cu alt pilot, Gică Pescariu, au verificat şi au luat decizia să mă anunţe de pe staţia unui avion, fără să alerteze turnul de control. Au încercat pe o frecven