Dacia, brandul cel mai puternic din industria auto, vine abia pe locul 21
Coca-Cola ocupă prima poziţie în topul celor mai puternice branduri din România, potrivit unui studiu realizat de B&P Brandivia şi GfK România. Următoarele locuri sunt ocupate de Milka, Jacobs Kronung, Orange şi Ariel.
Majoritatea mărcilor din Top 10 activează în domeniul bunurilor de larg consum, trei dintre ele fiind mărci "de răsfăţ" - cafea şi ciocolată. Singurele excepţii sunt principalii jucători din telecom prezenţi pe piaţa locală - Orange, aflat pe locul 4, şi Vodafone, pe poziţia 10. Mărcile din domeniile auto sau financiar reuşesc să se plaseze doar în a doua jumătate a topului. Astfel, Dacia este considerat brandul cel mai puternic din industria auto, dar ocupă abia locul 21, iar BCR, brandul cu cea mai puternică comunitate din sectorul financiar, se află pe locul 24 în clasamentul realizat de GfK România. "Mărcile au fost evaluate în acest raport ţinând seama de câteva arhetipuri caracteristice comportamentului uman: deschis - rezervat, pionier - susţinător, funcţional - emoţional", conchide studiul citat. (L.V.)
Dacia, brandul cel mai puternic din industria auto, vine abia pe locul 21
Coca-Cola ocupă prima poziţie în topul celor mai puternice branduri din România, potrivit unui studiu realizat de B&P Brandivia şi GfK România. Următoarele locuri sunt ocupate de Milka, Jacobs Kronung, Orange şi Ariel.
Majoritatea mărcilor din Top 10 activează în domeniul bunurilor de larg consum, trei dintre ele fiind mărci "de răsfăţ" - cafea şi ciocolată. Singurele excepţii sunt principalii jucători din telecom prezenţi pe piaţa locală - Orange, aflat pe locul 4, şi Vodafone, pe poziţia 10. Mărcile din domeniile auto sau financiar reuşesc să se plaseze doar în a doua jumătate a topului. Astfel, Dacia este considerat brandul cel mai puternic din industria auto, dar ocu