Flanco, retailerul de electronice şi electrocasnice, a introdus un nou serviciu care oferă clienţilor săi posibilitatea returnării produselor achiziţionate în termen de 31 de zile de la achiziţie. Clienţi care doresc returnarea unui produs trebuie să se asigure că acesta nu este deteriorat şi să prezinte factura şi ambalajul original al produsului. La returnarea produselor, clienţii pot opta pentru un alt produs de cel puţin aceeaşi valoare sau chiar rambursarea banilor. Servi
Flanco, retailerul de electronice şi electrocasnice, a introdus un nou serviciu care oferă clienţilor săi posibilitatea returnării produselor achiziţionate în termen de 31 de zile de la achiziţie.
Clienţi care doresc returnarea unui produs trebuie să se asigure că acesta nu este deteriorat şi să prezinte factura şi ambalajul original al produsului. La returnarea produselor, clienţii pot opta pentru un alt produs de cel puţin aceeaşi valoare sau chiar rambursarea banilor.
Serviciul de returnare a produselor este deja disponibil în toată reţeaua Flanco.
Pentru perioada următoare compania îşi propune continuarea procesului de optimizare a reţelei de magazine, având în plan deschiderea altor 10 magazine în spaţii cu chirii şi trafic optim. De asemenea, până în iunie 2010, compania îşi propune ca peste 90% dintre magazine să devină profitabile, cu o continuare a creşterii cifrei de afaceri de până la 22%.
După intrarea în insolvenţă în decembrie 2009, Flanco a aplicat măsuri de management de criză radicale, care au condus la redresarea companiei, recuperarea cotei de piaţă pierdute odată cu intrarea în insolvenţă dar şi creşterea cifrei de afaceri şi a profitabilităţii magazinelor. În acest moment reţeaua Flanco cuprinde 70 de magazine, dintre care 8 în Bucureşti. Compania a anunţat ieşirea din insolvenţă în septembrie 2010.
Condiţiile de returnare sunt disponibi