Cesarom, liderul pietei de placi ceramice din Romania controlat de producatorul austriac Lasselsberger, vizeaza pentru anul in curs majorarea exporturilor si intrarea pe mai multe piete din intreaga lume.
Astfel, una dintre marcile romanesti cu traditie se alatura putinelor branduri romanesti care sunt comercializate cu succes peste granitie. Incepand din acest an, Cesarom va fi un nume de referinta pe pietele internationale, alaturi de Dacia, Murfatlar, Arctic sau Jolidon.
Intr-o prima etapa, Cesarom are in plan atacarea puternica a pietei din Bulgaria, unde va comercializa in acest an produse in valoare de 1 milion de euro, aproximativ 50% din totalul exporturilor prognozate pentru 2010. Compania mizeaza pe castigarea de cota de piata in Bulgaria si datorita preturilor competitive si calitatii superioare a produselor romanesti in comparatie cu cele din tara vecina.
Cesarom vizeaza, de asemenea, intensificarea exporturilor pe piata din Grecia, pe care si-a facut intrarea inca din 2009. Planurile celui mai mare producator local de gresie si faianta includ, incepand din a doua jumatate a anului, extinderea in intreaga lume. Astfel, Cesarom, unul dintre cele mai renumite branduri romanesti, va ajunge si in Serbia, Republica Moldova, Iran, Irak si Africa de Sud.
“Iesirea pe noi piete din intreaga lume presupune angajamente serioase din partea noastra si confirma planurile solide ale companiei. Succesul pe pietele externe presupune calitate, colectii diversificate si preturi atractive, adica acele atribute care au determinat intarirea pozitiei noastre de lider local incontestabil”, a declarat Christian Morath, Directorul General al Lasselsberger Romania. Acesta a subliniat, de asemenea, ca intensificarea exporturilor si cresterea cotei de piata in Romania confirma panta ascendenta pe care se afla business-ul Cesarom, dupa pr