Compania Den Braven Romania, lider local pe piaţa spumelor poliuretanice şi pe cea a izolanţilor siliconici şi acrilici, a înregistrat, în primele patru luni ale anului, vânzări de 9,25 milioane de euro, în creştere cu 38,4% faţă de rezultatul obţinut în aceeaşi perioadă din 2009.
Den Braven estimează pentru acest an o majorare de 15% a cifrei de afaceri, la peste 35 de milioane de euro, în condiţiile în care exporturile realizate in perioada ianuarie-aprilie 2010 au crescut de peste două ori, la 4,68 milioane de euro (comparativ cu 2,28 milioane euro în intervalul ianuarie-aprilie 2009), potrivit datelor companiei.
„Încă de la începutul crizei am declarat că aceste momente dificile oferă noi oportunităţi de dezvoltare a business-ului, iar rezultatele extraordinare din acest an, care le continuă pe cele din 2009, ne confirmă acest lucru. În primele patru luni am dublat exporturile şi am intrat pe pieţele din Vietnam, Argentina şi Lituania, astfel că în prezent exportăm în 32 de ţări. Vânzările din România s-au majorat în primele patru luni cu doar 4%, însă în luna aprilie am obţinut o creştere de circa 20%, iar din estimările noastre vom atinge în acest an o cifra de afaceri de circa 35 milioane euro, nivel superior celui din 2008", a declarat Adrian State, directorul general al Den Braven România.
Majorarea volumului de vânzări din România a fost determinată, în principal, de extinderea portofoliului de clienţi, compania înregistrând în perioada ianuarie-aprilie 2010 un numar suplimentar de peste 100 de clienti, faţă de numarul mediu din primele patru luni ale anului anterior, a explicat Adrian State.
Compania şi-a bugetat pentru anul 2010 o producţie de 13,5 milioane de tuburi de spuma poliuretanică, faţă de aproximativ nouă milioane de tuburi produse în 2009, ceea ce reprezintă o creştere a producţiei de peste 50%.
Potriv