"Componenta multimedia este extrem de importanta nu numai pentru publicatiile romanesti, ci si pentru publicatiile globale. Din ce am vazut si din studiile de piata, audienta pe Internet creste exponential in fiecare zi. Publicul vrea si mai mult continut multimedia. Daca vrei sa ramai in joc, daca vrei sa supravietuiesti in industria stirilor, este extrem de important sa te adaptezi si sa iti adaptezi modul de expunere al materialelor pe care le promovezi multimedia. Am vazut ca cei care nu o fac, au de suferit", spune Jim Seida, producator multimedia msnbc.com intr-un interviu HotNews.ro.
De ce a devenit componenta multimedia o parte esentiala a produsului jurnalistic?
Exista mai multe motive: din ce in ce mai multi oameni isi iau informatiile si cauta materiale pe Internet. Calculatoarele lor devin din ce in ce mai performante, conexiunile la internet din ce in ce mai rapide, si cererea pentru materiale video si fotografii creste. Din ce in ce mai multi oameni vor sa vada continut multimedia pe Internet, se pare ca la asta raspunde publicul din ce in ce mai des, la asta reactioneaza oamenii. Cred ca este cel mai bun mod de a spune povesti. De ce sa citesc despre o persoana din Romania, de ce sa citesc spusele unei persoane care traieste in Bucuresti, cand pot foarte bine sa aud persoana respectiva si sa o vad cand vorbeste?
Cat de important este pentru managerii, producatorii, editorii si jurnalistii romani sa inteleaga importanta produsului multimedia si sa promoveze continutul multimedia in redactiile in care lucreaza?
Cred ca este de o extrema importanta nu numai pentru publicatiile romanesti sa promoveze multimedia, ci si pentru publicatiile globale, deoarece din ce am vazut si din studiile de piata, audienta pe Internet creste exponential in fiecare zi. Vor si mai mult continut multimedia. Daca vrei sa