Două comunicate de presă, 13 panouri pentru afişare temporară şi trei panouri permanente costă aproape un miliard de lei vechi
Firma de casă a Consiliului Judeţean Constanţa a mai câştigat o licitaţie de la această instituţie.
Este vorba despre contractul „Servicii de publicitate şi informare pentru proiectul Reabilitare şi modernizare de drumuri în staţiunea balneoclimaterică Techirghiol". Potrivit anunţului de atribuire publicat ieri în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), criteriul de atribuire a fost oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Cu toate acestea, la procedura de achiziţie s-a prezentat un singur participant, a cărui ofertă financiară a fost egală cu valoarea estimată a contractului, ceea ce denotă o oarecare siguranţă în ceea ce priveşte faptul că nu ar putea exista o concurenţă care să ofere un preţ mai mic. Altfel nu ne putem explica această coincidenţă. SC Expertissa Constanţa SRL a fost desemnată aşadar, câştigătoarea contractului în valoare de 73.700 lei fără TVA.
Concret, contractul se referă la promovarea activităţilor ce urmează a se desfăşura în cadrul acestui proiect, prin comunicate de presă (două), panouri pentru afişare temporară (13) şi prin panouri permanente (trei). Durata contractului este, potrivit fişei de date a achiziţiei, de 19 luni.
Proiectul de reabilitare şi modernizare a străzilor din Techirghiol se referă la repararea străzilor Ovidiu, Traian şi a bulevardului Dr. Victor Climescu din oraşul-staţiune, cu asigurarea scurgerii apelor pluviale prin reabilitarea reţelelor de apă şi canalizare. Principalele activităţi ale proiectului cu finanţare europeană se referă la reabilitarea a 3,861 km de străzi şi la repararea reţelei de canalizare menajeră pe aceeaşi lungime. De asemenea, se va realiza şi o staţie de pompare a apelor uzate.
Proiectul „Reabilitare şi modernizare d