Tânărul de 28 de ani se implică alături de Centrul de Tineret al Bibliotecii Metropolitane în lansarea unui proiect de televiziune online care are ca scop promovarea culturii urbane.
Industria de televiziune “atacă” zona online, deşi la început posturile clasice priveau cu un oarecare exotism combinaţia dintre cele două platforme. Andrei este unul dintre oamenii implicaţi în cel mai nou proiect new media, KartierTV, o televiziune care are ca target tinerii bucureşteni cu hobby-uri neconvenţionale. Un format TV care vrea să aducă în prim-plan o altă parte a vieţii acestora consumată în cartierele în care au copilărit.
Emisiuni despre street-dance şi hip-hop
Pentru că viaţa din cartier pune accentul pe tinerii care trăiesc acolo şi care aleg să îşi exprime liber creativitatea şi talentul artistic, Kartier TV va emite emisiuni despre street-dance, graffiti, hip-hop, biking sau parkour. „Oferim posibilitatea tinerilor să se exprime exact aşa cum o fac ei «printre blocuri». Momentan nu există o nişă de piaţă care să cuprindă toate astea la un loc”, explică Andrei necesitatea unui astfel de proiect îndrăzneţ care are la bază o echipă mică, formată din numai câţiva tineri cu experienţă în domeniu.
Băiatul, care este programator IT, spune că se va implica în acest proiect în primul rând pe partea tehnică, cu un rol care îi vine ca o mănuşă: „ Voi căuta să fac cunoscută această televiziune inedită pentru piaţa din România cât mai bine în mediul online”.
Ştiri prin webcam
“Promovarea poate fi una din marile încercări însă, cu un conţinut atractiv putem atrage atenţia multor tineri interesaţi de ceva nou şi inedit. În acelaşi timp promovarea se va efectua şi prin prin strategii offline - vom organiza periodic concerte şi spectacole in aer liber, dar şi flashmob-uri pentru tinerii bucureşteni. Abia apoi voi contribui la pa