Generali Asigurări a înregistrat în primul trimestru un volum total de prime brute subscrise de 114,5 milioane lei
· Creşteri de două cifre pentru: asigurările de incendiu pentru riscuri industriale, asigurările de locuinţă, accidente, RCA şi Carte Verde Luna martie a înregistrat vânzări cu 14% mai mari faţă de luna martie a anului 2009
Bucureşti, 18 mai 2010. Generali Asigurări a înregistrat în perioada ianuarie-martie 2010 un volum total de prime brute subscrise de 114,5 milioane lei, în uşoară descreştere (-4,7%) faţă de primul trimestru al anului 2009 (120,1 milioane lei). Luna martie a reprezentat prima lună de creştere din 2010,volumulprimelor brute subscrise fiind cu 14% mai mare faţă de luna martie a anului 2009, semn că vânzările intră pe un trend ascendent.
Deşi asigurările generale au înregistrat per ansamblu o scădere uşoară (-3%; 93,4 milioane lei), au existat segmente de business care au înregistrat creşteri de două cifre: asigurările de incendiu pentru riscuri industriale (+42%), cele de locuinţă (+11,4%), accidente (+65%) şi RCA şi Carte Verde (+12%). Creşterea semnificativă pe asigurările de accidente se datorează în mare parte conversiei de business dintre RAI şi Generali Asigurări, pentru asigurările de călătorie în străinătate, efectuată la începutul acestui an.
„Scăderea mare a pieţei auto şi a celei de leasing au avut un impact negativ decisiv asupra segmentului CASCO la nivel de piaţă, iar Generali nu a făcut excepţie, chiar dacă impactul nu a fost liniar. Din fericire, am reuşit să echilibrăm balanţa prin concentrarea pe alte produse cu potenţial de dezvoltare şi în perioada următoare. Spre exemplu, suntem foarte mulţumiţi de rezultatele înregistrate pe segmentul de asigurări de locuinţă, iar un rol important l-a avut şi campania de susţinere a produsului Eurocasa Completa Plus, care a avut un impact foarte bun. Di