Vodafone România, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, a înregistrat în anul fiscal 2009-2010, încheiat pe 31 martie, venituri totale de 921,5 mil. euro, în scădere cu 21% comparativ cu anul financiar anterior, conform unui comunicat al companiei. „Veniturile din servicii au scăzut cu 20% în ultimul an, ajungând la un total de 891,4 milioane de euro. Veniturile totale au atins 921,5 milioane de euro, reprezentând o scădere de 21% comparativ cu anul financiar ant
Vodafone România, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, a înregistrat în anul fiscal 2009-2010, încheiat pe 31 martie, venituri totale de 921,5 mil. euro, în scădere cu 21% comparativ cu anul financiar anterior, conform unui comunicat al companiei.
„Veniturile din servicii au scăzut cu 20% în ultimul an, ajungând la un total de 891,4 milioane de euro. Veniturile totale au atins 921,5 milioane de euro, reprezentând o scădere de 21% comparativ cu anul financiar anterior. Comparativ cu trimestrul încheiat la 31 decembrie 2009, la data de 31 martie 2010 veniturile din servicii au scăzut cu 10%, iar numărul de clienţi a crescut cu 67.000”, se arată în comunicatul Vodafone.
Compania a înregistrat 142.000 de clienţi noi în anul fiscal 2009/2010, ajungând la un număr total de 9.730.000 de clienţi, la 31 martie 2010. Comparativ cu anul 2008/2009, Vodafone şi-a marit baza de clienţi cu 1%. La sfârşitul anului fiscal, clienţii serviciilor pe baza de abonament reprezentau 38% din baza totală de clienţi, iar utilizatorii cartelei, 62%.
„Veniturile noastre au înregistrat o diminuare cu 20% faţă de anul financiar anterior, urmând tendinţa descrescătoare a industriei telecomunicaţiilor din România. Cu toate acestea, măsurile de eficientizare întreprinse au făcut ca profitul nostru operaţional raportat la venituri să scadă cu numai trei procente, ceea ce ne-a permis să ne con