După “explozia” de acum 3 ani, vânzările de netbook-uri au scăzut treptat, atingând o cotă de piaţă de maximum 15% , potrivit directorului general al Lenovo Romania şi Moldova, Aurel Neţin.
“Vânzările de netbook-uri s-au domolit din cuza limitărilor tehnologice. Au fost achiziţionate în scop educaţional sau ca al doilea/al treilea calculator în casă”, a declarat azi oficialul Lenovo. Potrivit lui Neţin, filiala din România a companiei chineze a terminat anul trecut cu o cotă de piaţă de 7,9%, ţinta pentru 2010 fiind de un maximum 10%. Vânzările totale de computere în România, pe 2009, au fost de 447.000 de unităţi conform IDC, cu 50% mai puţin decât în 2008. Computerele portabile au ajuns la 60% din piaţă, după ce în 2008 se înregistrase un raport 50%-50% între laptop şi desktop. Pentru 2010 se estimează o creştere de 20% a pieţei de PC-uri, potrivit estimărilor IDC.
După “explozia” de acum 3 ani, vânzările de netbook-uri au scăzut treptat, atingând o cotă de piaţă de maximum 15% , potrivit directorului general al Lenovo Romania şi Moldova, Aurel Neţin.
“Vânzările de netbook-uri s-au domolit din cuza limitărilor tehnologice. Au fost achiziţionate în scop educaţional sau ca al doilea/al treilea calculator în casă”, a declarat azi oficialul Lenovo. Potrivit lui Neţin, filiala din România a companiei chineze a terminat anul trecut cu o cotă de piaţă de 7,9%, ţinta pentru 2010 fiind de un maximum 10%. Vânzările totale de computere în România, pe 2009, au fost de 447.000 de unităţi conform IDC, cu 50% mai puţin decât în 2008. Computerele portabile au ajuns la 60% din piaţă, după ce în 2008 se înregistrase un raport 50%-50% între laptop şi desktop. Pentru 2010 se estimează o creştere de 20% a pieţei de PC-uri, potrivit estimărilor IDC.