Grupul media sud-african Naspers, care a cumparat la finalul anului trecut site-ul Autovit.ro, urmareste cresterea cifrei de afaceri cu 70% in urmatorul an si extinderea acoperirii nationale prin birouri de vanzari in teritoriu, in orase precum Timisoara, Cluj sau Bacau.
Grupul sud-african Naspers, cu afaceri de 1,4 miliarde de euro in 2009, a cumparat prin divizia europeana MIH Allegro BV compania Visual Soft, care administreaza site-ul Autovit.ro, pentru suma de 4,7 milioane de euro, fiind una dintre cele mai mari tranzactii din mediul online local.
De la preluare, Autovit a implementat deja, in urma cu o luna, o noua platforma tehnica, iar numarul ofertelor s-a apreciat cu circa 10%, ajungand in prezent la o baza de aproape 21.000 de anunturi.
"Planul nostru este ca pana in martie 2011 sa avem o crestere de 65% a numarului de oferte. In acelasi timp, avem in plan sa dezvoltam si partea de continut, partea editoriala prin stiri sau articole auto, sa testam diferite automobile second-hand sau sa promovam dealeri de componente auto", a declarat Attila Okanyi, director general al Autovit.ro. El a adaugat ca in perioada urmatoare compania va deschide birouri de vanzari in teritoriu, in orase precum Timisoara, Cluj sau Bacau, pentru a putea creste numarul de oferte de automobile second-hand disponibile pe site.
Site-ul Autovit a fost lansat in urma cu 10 ani, urmarind modelul de business al site-urilor de vanzari auto second hand din pietele vestice, la aproximativ 3 ani de la inaugurarea parcului auto cu acelasi nume din cartierul Vitan din Bucuresti.
Naspers mai detine prin MIH Allegro site-uri de anuntuti auto online, platforme online de tranzactii, licitatii sau plati, site-uri imobiliare, calatorii sau shopping in Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, Ucraina, Serbia sau Lituania.
"Aici no