Primarul municipiului Cluj-Napoca, Sorin Apostu, a declarat astăzi că numărul posturilor din cadrul primăriei va fi redus cu 24%, iar această măsură se va extinde la regiile locale, dacă este nevoie.
Noua organigramă a Primăriei Cluj va avea nouă direcţii. Potrivit unui comunicat al Primăriei, acestea sunt: Impozite şi Taxe locale, Poliţia Comunitară, Direcţia de Administrare, Comunicare, Relaţii Publice şi Turism, Direcţia Patrimoniul Municipiului şi Evidenţa Proprietăţii, Direcţia Tehnică, Urbanism, Evidenţa Persoanelor şi Economică.
Potrivit proiectului de organigramă, în subordinea directă a primarului vor mai fi Biroul de audit public intern, Compartimentul control intern şi managementul calităţii, Serviciul de resurse umane, Biroul mass-media, Serviciul Strategii de informatizare, Biroul de relaţii externe şi investitori.
„Reducerile de personal din Primărie se vor extinde şi asupra regiilor locale, dacă este nevoie”, a declarat Apostu.
Concret, numărul de posturi va scădea de la 813 la 599. Potrivit edilului Sorin Apostu, printre aceste posturi se află şi unele care nu sunt ocupate, de exemplu. El afirmă că vor fi modificări şi la nivel de conducere, prin comasare urmând să rămână 60 de posturi din cele 82 câte sunt în prezent în Primărie.
Toate aceste modificări sunt puse pe seama crizei economice globale care afectează şi România. Banii economisiţi vor fi folosiţi pentru investiţii, a precizat Sprin Apostu.
Propunerea de modificare a organigramei va fi suspusă dezbaterii şi votului Consiliului Local, în şedinţa de săptămâna viitoare.