Membrii Asociaţiei "Berarii României" îşi unesc forţele pentru dezvoltarea culturii berii în următorii trei ani, astfel încât producătorii de profil să rămână şi să investească pe termen lung, în ţara noastră.
Mesajul preşedintelui Asociaţiei "Berarii României", Jan Derck van Karnebeek, în campania lansată zilele acestea "Românii iubesc berea", este "Berea face parte dintr-un stil de viaţă sănătos şi modern dacă este consumată responsabil".
La rândul său, Jeff Evans, un reputat editor britanic, autor al mai multor cărţi şi ghiduri despre bere, prezent la conferinţa de lansare a campaniei, a spus: "Berea este mai mult decât o băutură fabricată din ingrediente naturale - orz, hamei, drojdie şi apă. În Europa, berea este asociată cu convivialitatea. Acest lucru este cu atât mai adevărat în România, o ţară latină ai cărei oameni apreciază foarte mult prietenia şi timpul petrecut împreună la un pahar de bere."
Asociaţia "Berarii României" a fost înfiinţată în 2004 şi include cinci dintre cei mai mari producători de bere din ţara noastră: Bergenbier, Heineken Romania, Romaqua Group, United Romanian Breweries şi Ursus Breweries.
M.M. Membrii Asociaţiei "Berarii României" îşi unesc forţele pentru dezvoltarea culturii berii în următorii trei ani, astfel încât producătorii de profil să rămână şi să investească pe termen lung, în ţara noastră.
Mesajul preşedintelui Asociaţiei "Berarii României", Jan Derck van Karnebeek, în campania lansată zilele acestea "Românii iubesc berea", este "Berea face parte dintr-un stil de viaţă sănătos şi modern dacă este consumată responsabil".
La rândul său, Jeff Evans, un reputat editor britanic, autor al mai multor cărţi şi ghiduri despre bere, prezent la conferinţa de lansare a campaniei, a spus: "Berea este mai mult decât o băutură fabricată din ingrediente naturale - orz, hamei, drojdie şi apă. În Europa, b