RBS Bank Romania spera sa atraga 25.000 de clienti pe serviciul de Internet banking recent lansat, in special din categoria clientilor premium, a declarat pentru DailyBusiness.ro Costin Stoica, Alternative Service Channels Manager in cadrul RBS Romania.
DailyBusiness. ro : Ce v-a facut sa lansati abia acum serviciul, in conditiile in care sunt deja banci cu state vechi, care deja au cucerit piata?
Costin Stoica : Pentru ca acum a fost momentul potrivit, tinand cont de nivelul de dezvoltare al bancii. Anul trecut am inaugurat o noua solutie de back office pentru segmentul retail, care a permis si lansarea acestui nou serviciu. Pana acum aveam deja un serviciu de plata la distanta: phone banking-ul.
Un alt motiv a fost si acela ca primeam mesaje de la departamentul de vanzari care sunau astfel: "am pierdut doi-trei clienti pentru ca nu avem Internet banking. Lucreaza in alta tara, nu au acces la un cont de salariu de aici si s-au dus la o alta banca". Acum am rezolvat aceasta situatie. Internet bankingul se adreseaza tuturor celor care au sau isi deschid un cont curent la banca.
DB : Caror tipuri de clienti va adresati?
CS : Asa cum facem cu restul produselor, si Internet bankingul se va adresa cu precadere sectorului de clienti premium, oameni cu venituri si educatie peste medie, dinamici si mobili.
DB : Ce sens are limitarea la anumite tipuri de clienti, in conditiile in care atunci cand isi deschid cont curent, acestia aduc bani bancii si nu imprumuta, expunand in vreun fel banca?
CS : Nu este vorba de o limitare ci de o pozitionare a bancii in raport cu anumite segmente de clienti. Ii cautam si ii preferam pe cei care au un anumit nivel de venituri, pentru ca vor face tranzactii mai mari, sau isi vor deschide depozite mai mari.
DB : Ce target de clienti aveti pentru finalul anului?
CS : Vrem