"Kraft Foods România", companie ce deţine o poziţie importantă în industria alimentară din ţara noastră, îşi completează portofoliul de praline, lansând pe piaţă "Milka Thank You", un produs inovativ la nivel de concept ce îi va încuraja pe consumatori să-şi exprime mai des sentimentele de recunoştinţă, apreciază conducerea companiei.
La nivel de notorietate, pralinele Milka au înregistrat o creştere de 2% în primele luni ale anului 2010 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, arată un comunicat de presă al companiei, precizând faptul că Milka este plasată pe locul 2 în cadrul clasamentului celor mai puternice 40 de branduri din ţara noastră, realizat de B&P Brandivia şi GfK România.
Conform studiului de piaţă MEMRB, "Kraft Foods" deţine poziţia numărul 1 pe piaţa de cafea şi ciocolată în România şi o poziţie importantă pe piaţa de biscuiţi. Mărcile "Kraft Foods" pe piaţa locală sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo.
M.M. "Kraft Foods România", companie ce deţine o poziţie importantă în industria alimentară din ţara noastră, îşi completează portofoliul de praline, lansând pe piaţă "Milka Thank You", un produs inovativ la nivel de concept ce îi va încuraja pe consumatori să-şi exprime mai des sentimentele de recunoştinţă, apreciază conducerea companiei.
La nivel de notorietate, pralinele Milka au înregistrat o creştere de 2% în primele luni ale anului 2010 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, arată un comunicat de presă al companiei, precizând faptul că Milka este plasată pe locul 2 în cadrul clasamentului celor mai puternice 40 de branduri din ţara noastră, realizat de B&P Brandivia şi GfK România.
Conform studiului de piaţă MEMRB, "Kraft Foods" deţine poziţia numărul 1 pe piaţa de cafea şi ciocolată în România şi o poziţie importantă pe piaţa de biscuiţi. Mărcile "Kraft Foods" pe p