Puiul Antistres de la Agricola Bacău a crescut vânzările sortimentelor de carcasă de pui Agricola Bacău ambalată în tăviţă cu 10%, la o lună de la lansarea oficială pe piaţă, se arată într-un comunicat al producătorului, remis redacţiei. "Prognoza noastră de creştere a fost de 15%, iar în prima lună am crescut progresiv expunerea Puiului Antistres la raft. Dacă ponderea volumică a Puiului Antistres în total vânzări de carcasă ambalată la tăviţă este de 10%, ponderea valorică a noului nostru produs depăşeşte 12%", a declarat, în comunicat, Tatiana Cimpoeşu (foto), vicepreşedinte Agricola Bacău.
Vânzările înregistrate în prima lună de Puiul Antistres arată că românii apreciază soluţiile inovatoare pentru reducerea timpului petrecut în bucătărie. Statisticile din vânzări indică faptul că oamenii cei mai ocupaţi şi care iau zilnic Pui Antistres sunt cei din Bucureşti, Constanţa, Ploieşti şi Bacău, iar achiziţiile cele mai mari se fac pentru week-end.
Soluţia propusă clienţilor săi de către Agricola Bacău a fost luată pe baza unei cercetări care relevă că majoritatea consumatorilor ar prefera să nu cureţe, spele şi să tranşeze carnea şi, mai ales, consideră că etapa de curăţare a vasului în care au pregătit mâncarea este cea mai stresantă parte a gătitului.
"Rezultatul primelor 30 de zile în care Puiul Antistres a ajuns la consumatori ne reconfirmă faptul că inovaţia, atenţia specială pe care o acordăm nevoilor şi aşteptărilor specifice fiecărui segment al consumatorilor sunt apreciate de aceştia", a mai spus Tatiana Cimpoeşu.
Puiul Antistres de la Agricola Bacău a crescut vânzările sortimentelor de carcasă de pui Agricola Bacău ambalată în tăviţă cu 10%, la o lună de la lansarea oficială pe piaţă, se arată într-un comunicat al producătorului, remis redacţiei. "Prognoza noastră de creştere a fost de 15%, iar în prima lună am crescut p