GED a achiziţionat Paravion.ro ca parte a strategiei de consolidare în sectorul turismului, care a început în decembrie 2007, prin achiziţia Happy Tour. Prin noua tranzacţie, GED urmăreşte dezvoltarea celui mai mare furnizor de servicii de turism din România, care să îi permită extinderea activităţii şi în alte pieţe din Europa de Est, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Paravion va rămâne compania online a grupului care oferă bilete de avion, rezervări de hotel şi închirieri de maşini, menţinându-şi numele şi operând independent de Happy Tour, care operează la nivel corporate. Paravion.ro a înregistrat o cifră de afaceri de 5 milioane euro în 2009 şi aşteaptă o creştere de până la 7 milioane euro în 2010.
"Ca peste tot în lume, rezervările online cresc semnificativ şi în România, iar dacă ne dorim să fim cu adevărat pregătiţi să ne servim clienţii, achiziţia Paravion.ro constituie un pas esenţial pentru noi. În prezent, toate marile agenţii de turism internaţionale îşi bazează o parte din strategie pe dezvoltarea operaţiunilor online, iar Happy Tour a dorit să procedeze la fel; Paravion.ro este complet operaţional şi are la bază motorul de rezervare al Amadeus, cel mai mare sistem de rezervări din lume, ceea ce reprezintă şi o garanţie pentru noi, întrucât ne va permite să dezvoltăm în continuare acest instrument. Datorită acestei tehnologii, acum suntem lideri în off-line pe partea de călătorii, dar şi online", declară oficialii Happy Tour.
F. A. GED a achiziţionat Paravion.ro ca parte a strategiei de consolidare în sectorul turismului, care a început în decembrie 2007, prin achiziţia Happy Tour. Prin noua tranzacţie, GED urmăreşte dezvoltarea celui mai mare furnizor de servicii de turism din România, care să îi permită extinderea activităţii şi în alte pieţe din Europa de Est, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Paravion va rămâne