Difuzarea spotului publicitar RCS&RDS pentru oferta promoţională „4x4, 16 luni de servicii gratuite” a fost interzisă pe posturile de televiziune, printr-o decizie luată joi de CNA, din cauză că informaţiile din acest clip pot induce în eroare publicul. Potrivit Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), începând din 6 aprilie, pe posturile de televiziune se difuzează un spot publicitar al companiei RCS&RDS în care se spune că: „Un calcul corect arat�
Difuzarea spotului publicitar RCS&RDS pentru oferta promoţională „4x4, 16 luni de servicii gratuite” a fost interzisă pe posturile de televiziune, printr-o decizie luată joi de CNA, din cauză că informaţiile din acest clip pot induce în eroare publicul.
Potrivit Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), începând din 6 aprilie, pe posturile de televiziune se difuzează un spot publicitar al companiei RCS&RDS în care se spune că: „Un calcul corect arată că 4x4 luni gratuite duce la cea mai bună ofertă: 16 luni de servicii gratuite. Vino la sediile RCS&RDS şi primeşti luni gratuite la fiecare serviciu nou contractat: televiziune, internet, telefonie fixă şi mobilă Digi”.
În partea de jos a ecranului este scris cu litere mici că oferta este disponibilă la contractarea a patru servicii cu abonament şi valabilă până la 30 iunie. Spotul publicitar RCS&RDS a fost difuzat pe TVR 1, Kanal D, B1 TV şi Prima TV, potrivit monitorizării CNA.
Spotul a fost reclamat la CNA de către compania de telecomunicaţii Romtelecom. Potrivit sesizării Romtelecom, din modul în care este formulată afirmaţia „Un calcul corect arată că 4X4 luni gratuite duce la cea mai bună ofertă: 16 luni de servicii gratuite” rezultă că „RDS oferă potenţialilor săi clienţi 16 luni de gratuitate, fapt care nu este conform cu ceea ce RDS oferă de fapt publicului, deoarece în fapt gratuitatea oferită de RDS este doar de 4 luni pentru