Peste jumătate dintre românii utilizatori de internet sunt îndrăgostiţi, iar trei sferturi dintre ei se îndrăgostesc de persoane care au o situaţie financiară similară cu a lor sau mai proastă. Dragostea este fulgerătoare pentru internauţi, dat fiind că mai mult de o treime dintre ei s-au îndrăgostit la prima vedere, bărbaţii fiind mai iubăreţi. Aceştea au tendinţa de a se îndrăgosti mai des la prima vedere decât femeile, afirmă autorii unui studiu online realizat de G
Peste jumătate dintre românii utilizatori de internet sunt îndrăgostiţi, iar trei sferturi dintre ei se îndrăgostesc de persoane care au o situaţie financiară similară cu a lor sau mai proastă.
Dragostea este fulgerătoare pentru internauţi, dat fiind că mai mult de o treime dintre ei s-au îndrăgostit la prima vedere, bărbaţii fiind mai iubăreţi. Aceştea au tendinţa de a se îndrăgosti mai des la prima vedere decât femeile, afirmă autorii unui studiu online realizat de GfK România.
Peste 50% dintre repondenţi sunt îndrăgostiţi şi în prezent, iar persoana iubită poate fi întâlnită la serviciu, la şcoală sau printre prieteni, sau cel puţin aşa afirmă că au făcut 60% dintre cei chestionaţi.
Pe de altă parte, 19% dintre internauţi susţin că s-au întâlnit din întâmplare, cei mai mulţi dintre aceştia în cluburi sau la petreceri. Pentru tinerii cu vârste între 18-24 de ani, internetul reprezintă o modalitate de a cunoaşte dragostea, în vreme ce pentru internauţii cu vârste peste 35 de ani, recomandarea prietenilor sau a rudelor este o opţiune mai bună.
Doar 9% dintre respondenţi consideră aspectul fizic important
Utilizatorii de internet se îndrăgostesc din motive diverse, iar 33% pun pe primul plan legătura emoţională creată, pentru 19% este importantă personalitatea persoanei iubite, atenţia sau grija pe care i-o acordă (15%). Mai surprinzător este că numai 9% dintre respo