Duster, primul SUV al constructorului autohton Dacia, a ajuns la nivelul lunii aprilie, cea de-a treia luna a productiei noului model, al doilea automobil din gama ca volum de productie dupa Sandero, depasind atat Logan MCV, cat si Logan sedan, potrivit statisticilor din piata auto.
Astfel, din cele 28.300 de autoturisme produse de Dacia la Mioveni in aprilie, aproape 20% reprezinta noul model de teren, peste 50% Sandero, iar aproape 30% Logan sedan si breakul MCV. Din totalul productiei Duster din luna aprilie, exporturile SUV-ului au reprezentat 93%, aproape acelasi proncent ca si la nivelul lunii martie. Singurul model cu un procent mai ridicat de export este Sandero, modelul hatchback de clasa mica, din productia caruia 96% merg la export.
"Ne bazam si pe Duster, dar si pe celelalte modele ale gamei, in special pe Sandero si Logan MCV pentru a ne consolida rezultatele in lunile urmatoare", a declarat Fabrice Cambolive, director comercial Automobile Dacia.
Click aici pentru a vedea de ce versiunea diesel a Duster este mai buna decat cea pe benzina
Din totalul productiei uzinei de la Mioveni, aproape o treime o va reprezenta in acest an SUV-ul Duster.
Automobile Dacia va creste cadenta de productie a noului model de la 260 de unitati / zi la 460 de masini, pana la finele anului, potrivit declaratiilor anterioare ale lui Jerome Olive, directorul general al companiei, astfel incat si in 2010 productia uzinei sa fie de aproape 300.000 de unitati, volum comparabil cu cel atins in 2009.
Duster, primul SUV al constructorului autohton Dacia, a ajuns la nivelul lunii aprilie, cea de-a treia luna a productiei noului model, al doilea automobil din gama ca volum de productie dupa Sandero, depasind atat Logan MCV, cat si Logan sedan, potrivit statisticilor din piata auto.
Astfel, din cele 28.300 de autoturisme produse de Dacia la Mioveni