Ursus Breweries continuă să înregistreze rezultate bune, peste nivelul pieţei, în anul financiar încheiat la data de 31 martie 2010, în ciuda condiţiilor dificile cu care se confruntă piaţa berii din România, arată un comunicat al companiei.
Ursus Breweries a reuşit să-şi majoreze cota de piaţă în decursul anului financiar precedent cu 4%, ajungând la nivelul de 32% (conform MEMRB Retail Audit) consolidându-şi astfel poziţia de lider de piaţă.
În condiţii dificile de piaţă, Ursus Breweries a reuşit să-şi menţină vânzările, astfel încât scăderea organică a volumelor sale a fost de 13%. Venitul pe hectolitru a crescut cu 9% la o rată de schimb medie, cu toate că profitul brut a scăzut pe fondul reducerii volumelor şi a deprecierii în urma investiţiilor efectuate în anul precedent.
Acest rezultat pozitiv se datorează unui portofoliu de mărci puternice, cu poziţie de lider în aproape fiecare segment de preţ, un portofoliu echilibrat format din mărci româneşti şi internaţionale. În egală măsură strategia de vânzări, axată pe canalele de distribuţie HoReCa şi marile lanţuri de hipermarket-uri a determinat o evoluţie bună a vânzărilor în aceste segmente.
C.P.
Ursus Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Compania are sediul central în Bucureşti şi deţine patru fabrici de bere în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău şi Braşov, având peste 1.700 de angajaţi. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Azuga, Stejar, Redd"s, Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell şi Miller.
SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participaţii în societăţi producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaţionale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urqu