După patru ani de absenţă, turoperatorul german TUI se întoarce în România. Primii turişti sunt aşteptaţi chiar de săptămâna aceasta, pentru ei preţul unui sejur pe litoral, la început de sezon, fiind cuprins între 390 de euro şi 607 euro. Anul trecut, pe litoralul românesc au venit aproximativ 20.000 de turişti străini. O cifră extrem de modestă comparativ cu cea raportată de vecinii bulgari, tradiţionalul reper. Cauzele invocate au fost criza economică, lipsa zbo
După patru ani de absenţă, turoperatorul german TUI se întoarce în România. Primii turişti sunt aşteptaţi chiar de săptămâna aceasta, pentru ei preţul unui sejur pe litoral, la început de sezon, fiind cuprins între 390 de euro şi 607 euro.
Anul trecut, pe litoralul românesc au venit aproximativ 20.000 de turişti străini. O cifră extrem de modestă comparativ cu cea raportată de vecinii bulgari, tradiţionalul reper. Cauzele invocate au fost criza economică, lipsa zborurilor directe din străinătate către litoral, absenţa marilor turoperatori sau chiar starea vremii. Se va schimba situaţia în acest an? Ceva şanse ar exista. Încă de la începutul acestei luni, Tarom, Carpatair, Blue Air şi Air Berlin au început să opereze zboruri directe către Constanţa. Dar impulsul cel mai mare este aşteptat în acest sezon de la turoperatorul german TUI, de a cărui revenire în România sunt legate foarte multe speranţe. Din cele şase hoteluri cu care TUI a decis să colaboreze, toate din Mamaia, jumătate îşi vor primi clienţii chiar de săptămâna aceasta. „Primul charter va ateriza la Constanţa marţi (18 mai - n.red.). Doar două hoteluri oferă servicii all inclusive, iar preţul mediu pentru o săptămână este de 620 de euro de persoană“, spune Tim Grosse, directorul TUI pentru România.
Raluca Popa, managerul hotelului Central, prezintă pentru Capital cum decurg negocierile cu turoperatorul german. „Fiecare hot