"Romanii iubesc berea" - asa se intituleaza campania lansata de Asociatia Berarii Romaniei, infiintata in 2004, care are ca scop informarea cetatenilor cu privire la valorile acestui produs atat de apreciat, cu o istorie de mii de ani.
Membrii Asociatiei, anume Bergenbier, Heineken Romania, Romaqua Group, United Romanian Breweries si Ursus Breweries, vorbesc acum cu o singura voce, asumandu-si un profund angajament pentru dezvoltarea culturii berii in urmatorii trei ani.
"Romanii iubesc berea" este o dovada ca producatorii de bere sunt aici pentru a ramane si pentru a investi in Romania pe termen lung, a declarat Jan Derck van Karnebeek, presedintele Asociatiei Berarii Romaniei.
Campania este fundamentata pe trei piloni principali, continand o campanie adecvata adresata consumatorilor, prin activitati media dezvoltate pe conceptul ca momentele placute din viata merg bine cu o bere.
Cel de-al doilea pilon este cel de relatii publice, menit sa dezvolte si sa sublinieze mesajele adresate consumatorilor prin explicarea caracteristicilor produsului bere, iar a treia, foarte importanta pentru berari, consta in programe de responsabilitate sociala ("Realitatea se schimba cand conduci in baut", un program adresat soferilor, si "Alcoolul nu te face mare" - un proiect pentru adolescentii din Romania).
Berea este mai mult decat o bautura fabricata din ingrediente naturale, adica orz, hamei, drojdie si apa, potrivit lui Jeff Evans, un reputat editor britanic, autor al mai multor carti si ghiduri despre bere.
In Europa, berea este asociata cu convivialitatea. Acest lucru este cu atat mai adevarat in Romania, o tara latina ai carei oameni apreciaza foarte mult prietenia si timpul petrecut impreuna la un pahar de bere.
"Romanii iubesc berea" - asa se intituleaza campania lansata de Asociatia B