Reteaua germana OBI, parte a grupului Tengelmann, care a intrat pe piata locala de bricolaj in toamna lui 2008, si-a bazat strategia de extindere, derulata pana in prezent pe deschiderea de magazine in parcuri de retail in care se afla si un hypermarket Real.
Hipermarketurile Real fac parte tot dintr-un grup german, Metro, prezent pe piata locala si prin intermediul Metro Cash & Carry, cel mai mare jucator din comert, respectiv Metro Punct, un nou format de comert.
Totodata, OBI a beneficiat de fiecare data cand a deschis un magazin de infrastructura construita si cu banii retelei de hipermarketuri.
Retailerul de bricolaj detine in prezent cinci magazine pe piata locala, care au suportat investitii totale de 25 mil. euro, si intentioneaza sa mai deschida inca doua locatii pana la sfarsitul anului, in Sibiu si Bucuresti.
Cel de-al doilea magazin din Capitala al OBI va fi localizat intr-un parc de retail din zona Policolor, in care se mai afla un magazin Metro Cash & Carry si un hipermarket Real.
“Locatia in care se va afla noul magazin reprezinta cel mai important parc comercial din zona de Est a Bucurestiului. Este plasata la o rascruce foarte importanta, si anume: soseaua de centura, autostrada Bucuresti-Constanta si bulevardul Theodor Pallady. De asemenea, acest parc comercial are legatura cu orasul prin mijloacele de transport in comun (capatul de linie de tramvai care e chiar langa Metro). Nu in ultimul rand, avantajul acestei locatii este ca se afla intr-o zona a orasului care este foarte populata. Toate aceste caracteristici coincid perfect cu exigentele noastre”, spune Romano Quinzi, country manager OBI Romania.
Reprezentantii retailerului de bricolaj nu au mentionat suprafata pe care o va ocupa noul magazin din Bucuresti, dar suprafata medie de vanzare a celorlalte unitati deschise pana in prezent este de circa 8.000 de me