În condiţiile în care majoritatea ONG-urilor suferă din cauza lipsei de finanţare, există şi organizaţii care reuţesc să se autofinanţeze şi chiar să realizeze proiecte mai ample. Este cazul asociaţiei NOI FACEM BINE, care a scos de curând pe piaţa media din România publicaţia TATAIA. Publicaţia TATAIA este un proiect al Asociaţiei NOI FACEM BINE, un ONG care îşi propune să contribuie la schimbarea în bine a percepţiei oamenilor faţă de cultura şi identitat
În condiţiile în care majoritatea ONG-urilor suferă din cauza lipsei de finanţare, există şi organizaţii care reuţesc să se autofinanţeze şi chiar să realizeze proiecte mai ample. Este cazul asociaţiei NOI FACEM BINE, care a scos de curând pe piaţa media din România publicaţia TATAIA. Publicaţia TATAIA este un proiect al Asociaţiei NOI FACEM BINE, un ONG care îşi propune să contribuie la schimbarea în bine a percepţiei oamenilor faţă de cultura şi identitatea naţională. NOI FACEM BINE vrea să sporească atenţia pe care românii, companiile româneşti şi media românească o acordă fenomenului cultural. Cei trei membri fondatori, Ioana Cotulbea, Mihai Sibianu şi Mihai Păcurar vin din medii artistice, au absolvit facultăţi de artă, sunt implicaţi în viaţa culturală românească şi interesaţi de promovarea artei contemporane şi de promovarea valorilor româneşti.
TATAIA este distribuită prin Cărtureşti şi Diverta în Bucureşti, Cluj, Timişoara, Braşov, Sibiu, Iaşi, Suceava, Arad şi Constanţa. În curând se va putea găsi şi în centre culturale, cafenele, pub-uri, concept stores şi magazine de design interior.