Daca iti vei trata creditorii prea mult timp ca pe bancheri, s-ar putea sa te trezesti ca devin furibunzi. Dar ce poti sa faci in momentul in care chiar nu ai bani?
Nu iti baga capul in nisip: distribuitorii, creditorii si administratiile financiare nu dispar. Trebuie sa ajungi la o intelegere cu ei, si repede. La mijloc sunt atat profilul tau de creditare, personal si de corporatie, dar si reputatia ta.
Angajatii tai sunt primii care aud ca distribuitorii nu au fost platiti. Rosii la fata, angajatii incep sa isi puna intrebari in legatura cu siguranta locului de munca. Cei mai buni dintre ei incep sa stearga praful de pe teancul de CV-uri. Intre timp, distribuitorii incep sa imprastie vorba la concurenta in ceea ce priveste obiceiurile tale de plata, iar concurenta de-abia asteapta sa auda asta.
10 elemente ale unui bun plan de afaceri
Vezi mai jos ce te sfatuieste Forbes sa faci in aceste conditii:
Pasul 1: Depinzand de dimensiunea companiei tale, programeaza o intalnire cu toti angajatii sau cu managementul superior si explica-le care sunt problemele financiare cu care se confrunta afacerea. Spune-le cum si cand se va rezolva totul.
Pune-ti angajatii sa trimita la contabilitate sau catre superiorii lor toate intrebarile pe care le au distribuitorii si asigura-te ca acestea vor primi raspunsuri competente.
Pasul 2: Contacteaza autoritatile financiare: daca esti demn de incredere, atunci iti va fi mai usor sa lucrezi cu statul. Pregateste un plan de afaceri si asigura-te ca daca exista vreo problema cu plata taxelor, responsabilii din partea statului vor fi contactati din timp.
6 miscari de afaceri total neinspirate
Pasul 3: Stabileste o intalnire fata in fata cu ofiterul tau de credit. Sa stii ca scoaterea ta din afaceri este ultimul lucru pe care si-l propune ace