Noul Hyundai ix35 are sarcina de a readuce brandul coreean pe prima poziţie în clasamentul vânzărilor de SUV-uri. Coreenii nu mai mizează doar pe preţ, ci şi pe design şi dotări. Apariţia variantei de serie a modelului ix35 la Salonul Auto de la Geneva a trecut, oarecum, neobservată de publicul din România. Primul SUV (Sport Utility Vehicle) românesc, Dacia Duster, ne-a captat întreaga atenţie. Cu toate acestea, la standul Hyundai, mii de vizitatori se arătau uimiţi de liniile
Noul Hyundai ix35 are sarcina de a readuce brandul coreean pe prima poziţie în clasamentul vânzărilor de SUV-uri. Coreenii nu mai mizează doar pe preţ, ci şi pe design şi dotări.
Apariţia variantei de serie a modelului ix35 la Salonul Auto de la Geneva a trecut, oarecum, neobservată de publicul din România. Primul SUV (Sport Utility Vehicle) românesc, Dacia Duster, ne-a captat întreaga atenţie. Cu toate acestea, la standul Hyundai, mii de vizitatori se arătau uimiţi de liniile fluide şi elegante ale urmaşului lui Tucson. După trei luni, în ciuda intrării aproape concomitente, pe piaţa românească a ambelor modele, noul ix35 a devenit element de atracţie odată cu fiecare apariţie. Motivul? Designul său atractiv şi raportul calitate/dotări/preţ, aproape fără rivali. Asta în ciuda faptului că segmentul de piaţă al SUV-urilor de mici dimensiuni este acum mai aglomerat ca un autobuz RATB în orele dimineţii. Ford Kuga, Nissan Qashqai, Volkswagen Tiguan, Toyota RAV4, Dacia Duster sau KIA Sportage sunt doar câteva dintre modelele care se luptă pentru supremaţie într-o zonă a pieţei care pare a avea un potenţial enorm. Poziţia înaltă la volan, dimensiunile asemănătoare cu cele ale unui hatchback compact şi garda la sol mărită sunt doar câteva dintre atuurile acestor maşini în bătălia cu clasicele vehicule din clasele B, C sau D.
Designul, principala atracţie
Încă de la primul c