"Marriott International" Inc., cel mai mare lanţ de hoteluri din SUA, îşi va dubla numărul de hoteluri din China, în următorii cinci ani, dorind să beneficieze de pe urma expansiunii economice a ţării.
"Marriott", care, în prezent, are 46 de hoteluri în China, vrea să ajungă la 60 de hoteluri până la finele anului şi la 90 de hoteluri în 2015, ceea ce ar face din China a doua mare piaţă din lume pentru "Marriott", în funcţie de numărul de hoteluri, a declarat preşedintele "Marriott", Arne Sorenson. "În mod clar, până la finele anului, China va deveni, dacă nu este deja, a doua mare piaţă din lume pentru noi", a adăugat Sorenson.
De asemenea, preşedintele "Marriott" a anunţat că grupul va introduce şi o marcă de hoteluri cu preţuri reduse în China, similară cu brandul Fairfield din SUA.
"Marriott" realizează în China mai puţin de 10% din vânzările sale.
Alina Vasiescu "Marriott International" Inc., cel mai mare lanţ de hoteluri din SUA, îşi va dubla numărul de hoteluri din China, în următorii cinci ani, dorind să beneficieze de pe urma expansiunii economice a ţării.
"Marriott", care, în prezent, are 46 de hoteluri în China, vrea să ajungă la 60 de hoteluri până la finele anului şi la 90 de hoteluri în 2015, ceea ce ar face din China a doua mare piaţă din lume pentru "Marriott", în funcţie de numărul de hoteluri, a declarat preşedintele "Marriott", Arne Sorenson. "În mod clar, până la finele anului, China va deveni, dacă nu este deja, a doua mare piaţă din lume pentru noi", a adăugat Sorenson.
De asemenea, preşedintele "Marriott" a anunţat că grupul va introduce şi o marcă de hoteluri cu preţuri reduse în China, similară cu brandul Fairfield din SUA.
"Marriott" realizează în China mai puţin de 10% din vânzările sale.
Alina Vasiescu